آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

الوداع . . .(راحم ژیان فرد)

می روم . . .

می روم دور از تو دور

الوداع لیلای این شب های من

ماه گمگشته به خلوت های بی مهتاب من !

ادامه مطلب ...

ساقی...فریدون مشیری

کاش می دیدم چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است
ادامه مطلب ...

آخرین جرعه این جام !

همه میپرسند :

چیست در زمزمه مبهم آب ؟
چیست در همهمه دلکش برگ ؟
چیست در بازی آن ابر سپید ؟
روی این آبی آرام بلند ،
که ترا می برد اینگونه به ژرفای خیال ؟

ادامه مطلب ...

عاشق این شعرم....

بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم،

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

شدم آن عاشق دیوانه که بودم.

 

در نهانخانة جانم، گل یاد تو، درخشید

باغ صد خاطره خندید،

عطر صد خاطره پیچید:


ادامه مطلب ...