آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

اینم یه پست متفاوت!

سلام دوستای گلم..

این دفعه گفتم یک پست متفاوت بذارم   چند تا آهنگه امیدوارم خوشتون بیاد اگرم دوست نداشتین باید ببخشید دیگه


Ali Raha - Delvapas


Dariush - Vadeye Ma Labe Darya


Mahan Shojaee - Hesse Tanhayi


Maziyar Fallahi - Bazam Baroon


Mohammad Reza Hedayati - Donya Koochike

زیر باران دیدمش ..!

زیر یک باران نم نم دیدمش 

با شگرد عاشقی فهمیدمش

با همان احساس سبز عاشقی

لا به لای آرزو پیچیدمش

مثل حالا در تخیل های شعر

بارها در یک غزل فهمیدمش

رفت٬اما خاطرات او نرفت

کاشکی می شد که می بخشیدمش

جای تو خالی ٬ من و بارندگی

بوی نم را جای تو بوئیدمش

خدایا..!

خدایا!

نمی گویم که دستم را بگیر...

عمریست گرفته ای...

مبادا رها کنی!

سعدی..

اگر دستم رسد روزی که انصاف از تو بستانم

 

              قضای عهد ماضی را شبی دستی بر افشانم

 

                       چنانت دوست می دارم که گر روزی فراق افتد

 

                                   تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم



رفیقانم سفر کردند هر یاری به اقصایی

 

            خلاف من که بگرفتست دامن در مغیلانم

 

                                به دریایی درافتادم که پایانش نمی بینم

 

                                             کسی را پنجه افکندم که درمانش نمی دانم


 

    شبان آهسته می نالم مگر دردم نهان ماند

 

             به گوش هرکه در عالم رسید آواز پنهانم

 

                     دمی با دوست در خلوت به از صد سال در عشرت

 

                                          من آزادی نمی خواهم که با یوسف به زندانم