آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

راه بی پایان...

از دل درمانده من غصه ها را خط بزن


پا به پای من بیا و رد پا را خط بزن



رد شو از مرز دوراهی ها و تردیدت شبی


یا، ولی، اما، اگر، آیا، چرا را خط بزن



یا کنار من بمان و دور دنیا خط بکش


یا بکش دست از من و این ماجرا را خط بزن



هم صدا با من بمان و عشق را فریاد کن


از غزل ها واژه های بی صدا را خط بزن



می رسد بی تو به آخر راه بی پایان عشق


لحظه ای همت کن و این انتها را خط بزن


نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://greenoranoos.blogsky.com/

هرچه بیشتر دوست بداری، خزانه قلبت سرشارتر و پرتر می شود.
دوست داشتن، چنان استغنایی می آورد که تو را از شاه و وزیر فراغت می بخسد.
عشق از خود مایه می گذارد و از خود می گیرد

مرسیییی
قشنگ بود

سید پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://LOTFEAZAL.BLOGFA.CCOM

خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد
دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد