آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

شب...


تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب


بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب



تماشایی است پیچ و تاب آتش ها خوشا بر من


که پیچ و تاب آتش را تماشا میکنم هر شب



مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی جانا


چگونه با جنون خود مدارا می کنم هرشب 



تمام سایه ها را میکشم در راندن مهتاب


حضورم را ز چشم شهر حاشا میکنم هر شب



دلم فریاد می خواهد ولی در گوشه ای تنها


چه بی آزار با دیوار نجوا میکنم هر شب



کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی


که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب....






نظرات 2 + ارسال نظر
Aref پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ق.ظ

nazar midam vali nazaram hamishe hast khoban bara khodeshon khobi gozashtan to hamchnin
hamy blog gashane

ممنووون:)

حامد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.freeandroid.blogsky.com

سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به نام " بهترین برنامه ای رایگان اندروید " لینک کن بعد خبرم کن متشکر از وبلاگ خوبت.

www.freeandroid.blogsky.com

سلام
مرسی ...
لینک شدین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد