آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آخرین دیدار...!


آخرین دیدارمان زیر درخت بید بود 


زیر باران غم ابری که می بارید بود



آسمان آبی نبود و آخرین دیدارمان 


خیس و تیره در حضور غیبت خورشید بود



خام و دلخوش ، خانه ای از خشت باران ساختیم


سقفمان هم شاخه بیدی که می لرزید بود



زیر آن باران نشستیم و به جای تر شدن 


چشم هامان خالی از اشک و پر از امید بود 



زیر آن باران شدم غرق دو چشم خیس تو


ناجی ام اشکی که از چشمت برون غلطید بود



ناگهان حرفی زدی و این دلم آتش گرفت 


حرف رفتن آنچه این قلب مرا شورید بود



بعد از آن حرف سیاهت دل دگر جانی نداشت


مقصدش هم بعد تو ابری که می گریید بود



آسمان هم بعد آن حرفت دگر آبی نشد


جامه تیره دگر چیزی که می پوشید بود 



دیگر اکنون آن درخت بید تنها مانده است 


کاش جای حرف رفتن ، حرفت امید بود 


نظرات 2 + ارسال نظر
سوار بی اسب شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام
مدت ها بود نظری نذاشتهبودم ، البته نه اینکه سر نزده باشم ها
این پستتم مثه قیلیا خیلی قشنگ بود
اینم از من یادگاری داشته باش، فک کنم بپسندی :

آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست
حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست

دیگر دلم هوای سرودن نمی کند
تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست

سربسته ماند بغض گره خورده در دلم
آن گریه های عقده گشا در گلو شکست

ای داد ، کس به داغ ِ دل ، باغ ِ دل نداد
ای وای ، های های عزا در گلو شکست

آن روزهای خوب که دیدیم ، خواب بود
خوابم پرید و خاطره ها در گلو شکست

« بادا » مباد گشت و « مبادا » به باد رفت
« آیا » ز یاد رفت و « چرا » در گلو شکست

فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند
نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست

تا آمدم که با تو خداحافظی کنم
بغضم امان نداد و خدا . . . در گلو شکست

سلام..
مرسی که سر زدی و ممنون از شعر فوق العاده قشنگی که گذاشتی ...
این شعر رو از قیصر امین پور گذاشتی بد نیست این شعرشم بخونی...

کودکیهایم اتاقی ساده بود
قصه ای ، دور اجاق ساده بود

شب که می شد نقشها جان می گرفت
روی سقف ما که طاقی ساده بود

می شدم پروانه خوابم می پرید
خوابهایم اتفاقی ساده بود

زندگی دستی پر از پوچی نبود
بازی ما جفت و طاقی ساده بود

قهر می کردم به شوق آشتی
عشقهایم اشتیاقی ساده بود

ساده بودن عادتی مشکل نبود
سختی نان بود و باقی ساده بود

نازنین چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://nazanin73.blogfa.com

باعرض سلام وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارید
واقعا لذت بردم
باتبادل لینک موافق بودی حتما حتما خبرم کن

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد