آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

مهربان باش...!


اگر کسی تو را با تمام مهربانی ات دوست نداشت...


دلگیر مباش ، که نه تو گنه کاری نه او ...


آنگاه که مهر می ورزی مهربانیت تو را زیباترین معصوم دنیا می کند ...


پس خود را گنه کار مبین ...



من عیسی نامی را میشناسم که ده بیمار را در یک روز شفا داد تنها یکی سپاسش گفت!


من خدایی را میشناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده ...


یکی سپاسش را می گوید و هزاران نفر کفر...!



پس مپندار بهتر از آنجه عیسی و خدایش را سپاس گفتند


از تو برای مهربانیت قدر دانی می کنند ...!


خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد ...


پس به راهت ادامه بده ...



نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsk.com

عالی گفتی…
چقدر خوبه در ازای خوبی انتظار جبران و تشکر نداشته باشیم!
اونوقت خوب بودن هم راحت تره…

مرسی :)
آره واقعا...

masoud شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ http://greenoranoos.blogsky.com/

سلام ثریا جان
خوبی؟
قبلنا آپ میکردی یه خبر میدادی
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم وبت به حالت قبلیش برگشته


اگه برای کاری که واسه کسی انجام میدیم توقع سپاس نداشته باشیم
وقتی کسی ازمون تشکر کنه خیلی خوشحال میشیم

سلاام..
مرسی که هنوز خبر میگیرین و نظر میذارین:)
دارم سعی میکنم دوباره مثل قبل آپ کنم اگه بتونم:)
ببخشید دیگه نمیتونم خبر بدم وگرنه حتما اطلاع میدادم

آره کاملا موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد