آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

حس غریب

من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید
من نه عاشق بودم و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی بودم
که مرا از پس دیوانگی می فهمید
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.modern2010.blogsky.com

سلام. این متنتون عالی بود.بهم خیلی چسبید

سلام...
ممنون

دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام....
حس غریب!!!
فوق العاده بود، مرسی

سلام
ممنون از نظرتون
خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد