آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

سکوت تلخ

من دختری از تبار مشرقم
من سکوتم ، سکوت تلخ حرف های ناگفته...
من شکسته در خودم،شکست پاک ترین احساس ها...
من پناه گرفته در غرورم ایستاده میان توفان ها ...
مرا خواهی یافت میان چهاردیواری این اتاق محصور اما اندیشه ام را نه...
...مگر در بیکران های دور میان دشت های آزادی و نور ...
خالی از نیرنگ و فریب و نگاه های کور. 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://90skadran.blogfa.com

واقعا تلخ
البته در ایران فکر کنم اینجور باشه
همه چیز دختر بودن رو ازش گرفتن
همه افکارش رو و ...

آره ایران رو حداقل مطمئنم
امیدوارم یه روز همه درک کنن دخترم آدمه و احساسات و فکر داره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد