آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

زندگی یعنی :

زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست شما نبی خواه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

3.086419727752.56130255525سلام
شاید اونی که میخواستی و تا حالا پیدا نکرده بودی تو سایت من باشه حتما یک سر بزن پشیمون نخواهی شد
ضمنآ اگه موافق بودی کد لوگو منو تو وب زیبات بگذارو به من خبر بده منهم با افتخارلینکتون میکنم


[قلب] منتظرت هستم [گل]

خیلی ممنون...
حتما لینکتون میکنم...

غریبه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

محشر بود عزیزم اشکم و در آورد

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد