آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزوی انسان

اگر خداوند
یک روز آرزوی انسان را برآورده می کرد
من بی گمان
دوباره دیدن تو را آرزو می کردم و تو نیز
هرگز ندیدن مرا
آن گاه نمی دانم
به راستی خداوند کدام یک را می پذیرفت
 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

ولی من یک اشتباه و دوبار تکرار نمی کردم

ممنون..
منم معمولا اشتاباهامو سعی میکنم دوبار تکرار نکنم...

ناشناس چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

گاهی دیدن یا ندیدن آرزوی قلبی کسی نیست چون واقعا به بنبست رسیده که چی می خواد از زندگیش برای همین من فکر میکنم باید از بعضی چیز ها باید گذشت کرد شاید همه چی درست شد ولی مطمئنا سخته ولی بازم میگم ما آینده ی خودمون رو امروز رقم میزنیم با کارها و مشکلات باورها و اشتباهاتمون پس سعی میکنم امید داشته باشم یکروز هم شانس به من رو کنه شاید تونستم قدرشو بیشتر بدونم

دیدن و ندیدن قطعا یه مصداق هست که میشه تعمیمش داد..
منم با گذشت موافقم واقعا گاهی حس خوبی رو به آدم منتقل میکنه...که البته سخته..
منم امیدوارم امیدت ناامید نشه...و به آرزوی قلبیت برسی...

رزا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

تو فوق العاده ثریا

مرسییی عزیییزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد