آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

سهراب سپهری !

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
پنجره، فکر، زمین، عشق، هوا مال من است
چه اهمیت دارد اگر گاه
می رویند قارچ های غربت

و
به سراغ من اگر می آیید
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من
 
نظرات 3 + ارسال نظر
ویس سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

همیشه فروغ و سهراب را دوست داشتم.بیشتر شعرهایشان را حفظ کردم.این شعری که گذاشتی عالیه.ولی یک کلمه جا انداختی:هر کجا هستم باشم.....ناراحت نشی ها.

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

وتنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد

وخاصیت عشق این است.

خیلی ممنون از نظرتون....
مرسی که یادآوری کین اصلاحش کردم

مهدی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://sh00075.blogsky.com/

سلام دوست عزیز.
شما لینک شدید.

لطفا ما رو هم با نام دنیای ماهواره لینک بفرما.

خیلی ممنون

احمد چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://love20you.blogfa.com

سلام من شما را لینک کردم
شما هم منو باسم وبم بلینک
ممنون بازم پیشم بیا

خیلی ممنون...
باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد