آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

مترسک

مترسک گفت خدایا شاهد باش مرا برای ترساندن آفریدن...وگرنه من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من مرد


نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ق.ظ http://nilofar2020.persianblog.ir/

سلام
ثریا خانم دیگه پرنده ها هم توی این دوره زمونه اونقدر پرو شدن که نگو به مترسک بگو ناراحت نباش کسی از تو نمی ترسه

سلام
آره
ممنون از اینکه نظر گذاشتی

دریا جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام دوست من آپم سربزن راستی نمیشه به آپا ی بالات نظر دادولی تنهایی زیبابود وتنهایی زیباست بیا نظرتوبگو....هم برگی از دفتر خاطرات من هم دلنوشته دخترکاغذی

سلام...
ممنون از نظرت...
چشم حتما

کاوه جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://gongekhabdide.blogsky.com/

مترسک به کلاغ گفت:
هرچی میخوای نوکم بزن... ولی تنهام نذار..

ممنون قشنگ بوووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد