آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد..

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق آنکه تورامی خواهد...

دریا

کودکی که لنگه کفشش را امواج از او گرفته بود؛ روی ساحل نوشت: دریا "دزد" است
- مردی که از دریا ماهی گرفته بود روی ساحل نوشت: دریا سخاوتمندترین سفره ی هستی است
- موج دریا آمد و جملات را با خود محو کرد و این پیام را به جا گذاشت: برداشت دیگران در مورد خود را در وسعت خویش حل کنیم

چه خوبست مثل دریا باشیم
  

نظرات 1 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

من عاشق دریام ثریا

اینو یه بار تو وبم گذاشته بودم

خیلی دلم می خواست همیشه دریایی بودم
گاهی یادم میره دریا بودن رو...اما باید سعی کنم بازم ....

باهات موافقم عزیزم..
الانشم دریایی هستی
خداییش آرامشی که دریا داره هیچ جای دیگه حسش نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد